Vinteropplag

Alle er velkomne til å søke vinteropplag i Solvik Båtforening. Send oss en e-post til sbf@solvikbaatforening.no og du vil motta informasjon om hvordan du går frem.

Kjøreplan høsten 2019

Alle dager fra uke 37 til uke 44

Kl.08:00 – 16:00

I uke 40, 41 og 42

• Tirsdager og torsdager

Kl.08:00 – 17:30

• Lørdager kl.09:00 – 14:00

Markedsplass

Nattevakt

Telefonnr til nattevaktene er:

Strøm

Det er kun tillatt med utendørs godkjente kabler for strøm til båtene, alt annet er livsfarlig jfr. Brannvesenet og vår elektriker. Ikke godkjente kabler kuttes eller fjernes uten videre informasjon, kablene må ikke ligge i vannet.

Les mer her.

Årsmøte

Info fra årsmøtet

Protokoll fra årsmøtet

KONTAKT OSS

Sonia Henies vei 1 1323 Høvik
sbf@solvikbaatforening.no

Fasiliteter

All Posts Author: Robert Nyhus

Vinteropplag på land 2019/2020

Fordi vi skal mudre blir det noe redusert kapasitet på land. Det er fortsatt noe ledig men vi har fjernet muligheten til å bestille. Dere må ta kontakt på e-post: einar@solvikbaatforening.no eller på telefon: 6756 6696.

Mudring starter 30/9-2019

Vi skal starte opp mudring fra L-bryggen og inn mot kyststien for at dere skal få bedre dybde forhold, og i tillegg skal vi etablere en ny brygge M, mellom L og land.

Internet explorer virker ikke på de nye hjemmesidene

Dersom du ikke får logget inn på siden er det sannsynligvis fordi du fortsatt benytter Internet explorer. Microsoft sluttet å supporte IE for flere år siden. Det betyr at det er mange funksjoner som ikke vil virke lenger. Derfor må dere benytte Microsofts Edge nettleser søk på: Edge download. Dere kan også benytte Google Crome, eller Safari.